donderdag 28 april 2016

Toch nog iets naar het spaarvarken!!

Doordat we een behoorlijke rekening voor mijn therapie verwachten, was ik bang dat er deze maand niets naar het spaarvarken zou kunnen....

Ik kreeg 2 maanden geleden ook al een rekening van mijn blinde darm operatie verleden jaar mei....lekker vlot! Of ik even € 360,= wilde storten...dat mocht ik in 2 termijnen doen, deze maand dus ook nog de laatste termijn van € 180,= extra....

Ik ben dus weer lekker aan de tafel gaan zitten om te puzzelen en te rekenen, en maak dus naar de potjes alleen het héééle hoognodige over, zet het bedrag voor therapie apart
(€ 440,=), heb dus de laatste rekening van € 180,= betaald, en met heel veel gepuzzel en de broekriem nog een gaatje (of 3...) strakker aantrekken, toch nog € 150,= over kunnen maken naar het spaarvarken!!

Ik zeg: HAPPY!!!





3 opmerkingen:

  1. Goed zo, en zorg nu in 2016 ervoor dat je 385 euro reserveert voor eigen risico. Dan gebeurt je dat niet meer. Fijn dat je spaarvarken toch weer gevuld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, netjes joh :) Ik vind die verlate rekeningen van het eigen risico ook altijd zo irritant. Bij mijn verzekering kun je nu het eigen risico vooraf in termijnen betalen. Misschie ook iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen