vrijdag 22 april 2016

Hele goede tip voor tegemoetkoming kosten beweegzorg!!!

De vele behandelingen van mijn manuele therapeut gaven me toch, zoals jullie weten, de nodige financiële kopzorgen.

Dus ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken afgelopen zaterdag, en heb univé gebeld of ik mijn zorgpakket aan kan passen, ik ben nu aanvullend voor €200,= beweegzorg verzekerd, en ook uitgelegd waarom er zoveel behandelingen nodig zijn, en dat ik dat nooit had voorzien...

En toen werd me iets verteld waar ik nog nooit van had gehoord, en ik denk velen van jullie ook niet!

Let op: ik weet niet of dit voor iedere zorgverzekeraar geldt!!!

Als ik lid zou worden van www.ledenvereniging.nl en mijn lidmaatschapsnummer zou doorbellen aan univé, gaat mijn budget voor beweegzorg met €1000,= omhoog!!!

Het kost €20,50 per kalenderjaar om lid te worden, deze kosten krijg ik ook nog terug van univé!!!

Ik ben zaterdag natuurlijk direct lid geworden, heb dinsdagochtend mijn lidmaatschapsnummer aan univé door gegeven, mijn budget ging direct omhoog, en mijn behandeling van dinsdagmiddag kostte me dus niets! Vanaf afgelopen dinsdag heb ik dus een extra budget van €1000,= voor de rest van het jaar! Mijn premie voor aanvullende verzekering gaat wel omhoog met € 6,= per maand, maar hé, hier zul je me niet over horen klagen!!!

Mevrouw heeft ook na gekeken met welk bedrag ik rekening moet houden met behandelingen die tot dinsdag voor eigen rekening kwamen, en dat wordt €422,=. Mijn verzekerde budget van €200,= is daar al vanaf, dus dat is echt wat ik moet gaan betalen.

Aankomende maand dus geen bedrag naar het spaarvarken vrees ik...maar ik ben wel heel blij dat ik univé gebeld heb, en dat er deze oplossing is!

2 opmerkingen: