donderdag 31 maart 2016

Weer een bezichtiging!!

Nou nou het kan niet op! Gisteren werden we gebeld dat er morgenmiddag wéér een bezichtiging is!

En zaterdag hebben we open huis, dus ik hoef me niet te vervelen!

Straks kunnen we nog kiezen uit verschillende kopers hahaha!

Moos heeft vanaf afgelopen weekend de beschikking over een aardige opslagruimte op zijn werk, dus we hebben er al héél veel heen gebracht, waaronder de kerstspullen en zijn visspullen. De vliering is daardoor helemaal leeg, en de zolder zo goed als....de garage is ook een stuk leger...scheelt straks maar weer.

Op de open huis dag ga ik zelf snel even kijken bij een huis een dorp verderop, en als het wat lijkt maken we een afspraak om samen te gaan kijken. Spannend allemaal weer dus!

Deze week had ik lekker vrij genomen, gisteren heerlijk naar de markt geweest. Normaal werk ik 's woensdags, maar nu dus lekker niet. Heerlijk was het!

Nu ga ik even douchen, en dan de weekboodschappen doen. De j.umbo was zo vriendelijk om bananendozen vast te houden. Vind ik ideale verhuisdozen! Daar ook nog een vrachtje ophalen, meteen bij Moos in de opslag brengen en dan denk ik wel dat we er genoeg hebben!

Onze teleurstelling hebben we aardig weg geslikt, we pakken de draad weer op en zoeken verder naar een ander huis. Komt vast goed! Jullie lieve reacties deden ons in ieder geval veel goed! Dank daarvoor!!!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, laat die koper maar komen! Fijn dat jullie de draad weer oppakken, en ach, het is ook wel weer leuk om weer andere huizen te bekijken. Veel plezier en succes en natuurlijk ook een hele fijn dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed! Hopelijk gaat een van de kijkers snel een bod doen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen