dinsdag 15 maart 2016

Hoe gaat het nu?

Dinsdag heb ik alle formulieren die we in moesten vullen afgeleverd bij de nieuwe makelaar, tegelijk met een sleutel van ons huis. Ze was uitermate tevreden, en ziet het erg positief tegemoet.

Vrijdag zijn er foto's gemaakt, en als het goed is krijgen we vandaag of morgen het concept voor o.a. funda binnen. Na onze goedkeuring wordt het geplaatst.

Vrijdag is ook de mevrouw van de bungalow geweest, en het was erg gezellig! Ze had een lekker bot voor Bobby mee genomen (lieffff!) en we hebben heerlijk zitten babbelen, en oja, we zouden de verklaring nog tekenen! Dat hebben we ook gedaan, dus vanaf afgelopen vrijdag hebben we 6 maanden de tijd om het huis te verkopen. Duim, duim, duim!

Het was zo gezellig dat ze ons uitgenodigd heeft om, als ze weer een vrijdag vrij is, bij haar een bakkie te doen en verder te kwebbelen, en dan moet Bobby ook mee om zijn nieuwe huis en tuin te ontdekken! Geweldig toch??

Verder zijn we druk met de 2e slaapkamer. Verleden jaar hebben we de wasmachine en droger van zolder gehaald en in de 2e slaapkamer neer gezet, maar het leek Moos toch beter om het weer naar zolder te doen, zodat het kamertje ruimer lijkt....man wat is zo'n wasmachine zwaar!!!

Zondagmiddag hebben we dat gedaan, Moos heeft het direct weer aangesloten, en ik ben begonnen met de gaatjes dicht te smeren en het kamertje te sauzen. donderdag is Moos vrij, dan maakt hij het af. Ik moet zeggen, het knapt erg op. Het is een hoop werk, maar het is wel de moeite!

Ik had nog wel een tegenvaller met een rekening van mijn eigen risico...die kreeg ik vrijdag binnen, en het bedrag wat ik moet betalen is bijna € 360,=...er staan nog bedragen op van mei verleden jaar!
Ik heb er voor gekozen om dat in 2x te betalen, kan er toch nog iedere maand wat naar het spaarvarken!

Over het spaarvarken gesproken, die is weer netjes bij gewerkt!

Zo, nu ga ik douchen, boodschappen doen, en vanmiddag weer naar de manueel therapeut.






1 opmerking:

  1. Fijn dat het opknappen zo'n mooi effect heeft. En veel succes met de verkoop natuurlijk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen