dinsdag 1 maart 2016

Hoe gaat het met....

Bobby??

Het is nog steeds niet duidelijk wat het laatst is geweest waardoor hij zo ziek was, maar gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt! We hebben het vermoeden dat hem wat langere tijd iets dwars heeft gezeten, hij eet nu echt als een bouwvakker haha!


Mijn gezondheid??

Sinds het stoppen met simvastatine is mijn stijfheid 's ochtends al wat minder, en eerder weg. Mooi!
Inmiddels heb ik 3 behandelingen van de manueel therapeut gehad voor mijn rug en nek, hij noemde het een behoorlijke vastloper haha! Dat zal nog wel wat behandelingen nodig hebben vrees ik.
Maar iedere dag zoveel hoofdpijn schiet ook niet op.
Gelukkig heb ik hiervoor een aanvullende verzekering afgesloten.

Ons huis??

De eerste bezichtiging hebben we gehad, helaas voor ons hebben de mensen gekozen voor een huis met nog een extra slaapkamer.
Baaaaalen! Op naar de (hopelijk snelle) volgende bezichtiging!

Geldzaken??

Dat loopt gelukkig zoals jullie weten, voorspoedig! Dat we de makelaar moesten betalen was een hap uit het spaarvarken, maar dat wisten we, en we hadden het gelukkig! We doen nog steeds heel erg ons best om zoveel mogelijk te besparen, en daardoor zoveel mogelijk weg te sparen!
Deze maand is er maar liefst (dankzij een extraatje van salaris van Moos ivm nieuwe cao) 800 euro over gemaakt naar het spaarvarken, waardoor ons saldo nu op het mooie bedrag van € 3568,12 staat!!! Jieieieiehaaaaa!!!!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt allemaal goed! En gelukkig dat het beter gaat met jou en Bobby! Heerlijk dat ie dan als een bouwvakker eet he? #opluchting

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn zeker opgelucht!! Heerlijk dat het weer goed gaat met ons hondenkind haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen. En met het huis komt het ook wel goed. Gezondheid is even belangrijker.

    BeantwoordenVerwijderen