dinsdag 8 december 2015

Nieuw tabblad "Spaarvarken" erbij!

Naast een extra tabblad " Extra aflossingen", waar ik dus de extra aflossingen van onze (gedeeltelijke) aflossingsvrije hypotheek op vermeld, de datum en het bedrag wat we minder aan rente gaan betalen, heb ik nu ook een extra tabblad "Spaarvarken" gemaakt.

Hier houd ik het saldo van ons spaarvarken bij, met de datum, het bedrag van de storting en het nieuwe saldo. Ook de rente wordt er vermeld. Rente krijgen we maandelijks en wordt ook erbij geteld, want wie het kleine niet eert.......toch????





3 opmerkingen:

  1. Dat gaat goed, heerlijk hoor! En inderdaad wie het kleine niet eert... CLiche, maar ook zo waar; vele kleintjes maken een grote. Jeej, op 2 november was je spaarpot gevuld met 0,69 en nu met zevenhonderd euro! Ook ik heb de ervaring dat die kleintjes hele fijntjes zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat jij ook die ervaring hebt!
      We zijn er erg blij mee hoe het gaat! Dank voor je reactie!

      Verwijderen