dinsdag 29 december 2015

Jaja, tijd voor goede voornemens!

Het einde van het jaar is weer in zicht, en zoals ieder jaar laten wij het afgelopen jaar in onze gesprekken voorbij gaan. Wat hebben we goed gedaan, en wat niet? Wat zouden we in 2016 anders willen, of moeten?

Moos en ik zijn het eigenlijk de laatste tijd snel met elkaar eens, dus hier waren we het ook weer snel uit. Lekker vakantie in ons eigen huis, van alle gemakken voorzien. Geen klussen in en om het huis, alleen het hele hoognodige.

Moos heeft al in geen jaren gevist, al vanaf dat ik hem ken is dat een hobby van hem, maar is daar al in geen jaren aan toe gekomen, door jawel, altijd klussen in en om het huis....
Ik hoop dus dat hij daar in 2016 weer eens de tijd voor heeft (en neemt!). Het goede voornemen heeft hij al gedeeltelijk vorm gegeven, door de nieuwe vispas aan te schaffen.

Mijn hobby is eigenlijk mijn tuin, maar daar heb ik niet zoveel werk aan. Ik vermaak me wel met een boek! En met Bobby natuurlijk!!!

Verder willen we het huis gaan opruimen...bungalow-klaar maken noemen we het gekscherend haha!

Ik wil ook kijken of ik, door middel van goedkope budgetrecepten mijn boodschappenbudget nog iets naar beneden kan krijgen.

Ons allergrootste voornemen is om te sparen, te sparen en nog eens te sparen! En daarbij ook nog een leuk bedrag extra af te lossen op onze hypotheek!

En verder niets...we zijn blij met hoe de dingen nu al gaan, vergeleken met waar we waren toen ik aan dit blog begon, dat kan alleen maar nog beter worden!
We zijn eigenlijk heel tevreden!!

En weet je? We hebben, nu het voor ons financieel een heel stuk beter gaat, bijna nooit meer een woordenwisseling!! Het is er veel gezelliger en relaxter op geworden!! We zijn heel happy met z'n 3-en!!! Onbetaalbaar, en een echt geluksmoment!!!







Dit bordje kwamen we laatst tegen op de markt, en het gipspootje is van Bobby, gemaakt kerst 2014, zijn eerste kerst :-)
 

4 opmerkingen:

  1. Heel fijn om te lezen. Van mijn kant uit de allerbeste wensen voor 2016 en laat dat potje nog maar lekker groeien. Des te rustiger word je leven. Je kunt dan een stootje hebben en dat geeft die rust.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Uiteraard voor jou en je gezin hetzelfde gewenst!
      En het is zeker waar, dus dat potje gaat groeien!!!

      Verwijderen
  2. Heerlijk toch? Ik kijk ook heel tevreden terug en ga ook weer lekker door met sparen. Wel wil ik mijn doelen nog op papier zetten om gefocust te blijven.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dat bedoel ik nou ook!
      Mijn doelen komen ook op papier, sterker nog, op mijn blog haha! Blijf ik zeker gefocust!!
      Jij ook een hele fijne jaarwisseling!

      Verwijderen