zondag 6 december 2015

Bijbeppen over de kwaaltjes...

Moos z'n teen gaat gelukkig een stuk beter. Hij was een week of 2 geleden terug gegaan naar de huisarts omdat ie zo'n pijn bleef houden, en toen hebben ze het (eindelijk) ingetaped. Dat gaat nu gelukkig een heel stuk beter, en hij is afgelopen week ook weer volledig aan het werk geweest.

Ikzelf ben ook afgelopen week weer aan het werk gegaan, sinds gisteren heb ik gelukkig weer normaal mijn stem terug.
Verleden weekend ben ik ook weer normaal in mijn bed gaan slapen, alleen had ik een behoorlijke pijn in mijn linkerzij. Ik kon nog niet normaal op een zij liggen! En dat na (toen al) 2 weken slaaptekort! Toch maandagochtend maar even de huisarts gebeld, en dinsdag moest ik even langskomen om te laten kijken of het geen longontsteking was.
Dat was het gelukkig niet, maar wel zijn mijn ribben gekneusd door het vele hoesten!!! Bleehhh! Dat doet zeer zeg! Dus aan de maximale dosis paracetamol. En weer een week erbij van veel te weinig slaap.

Vannacht en vandaag lijkt het iets minder zeer te doen, maar dat slaaptekort heb ik nog lang niet ingelopen. Tijd voor vakantie.....zzzzz......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten