zondag 8 november 2015

Uiterlijk vernieuwd...

Neeehh niet van mij hoor, maar van mijn blogje! Vind ik wel leuk af en toe, en ik heb er nu ook een
extra tabblad gemaakt waarop de hypotheekaflossingen vermeld staan.

Net met freebees een universele batterijlader besteld, we doen niets met die freebees, Moos heeft ze gespaard als hij voor z'n werk moest tanken, en die batterijlader had ik echt nodig, dus dat kwam mooi uit! Dit weekend hadden ze een actie met gratis verzending, dubbel mooi dus! Helemaal voor noppie iets kopen wat je nodig hebt!! Ha, daar hou ik van!

Verder een lekker rustig zondagje, de was weg gestreken, alvast brood gemaakt om morgen mee te nemen naar het werk, mijn ouders zijn geweest met Nina, de houtkachel snort gezellig, en op de achtergond staat zachtjes the christmas station op van sky radio. Nu al???? Ja, nu al....sorry....heerlijk vind ik dat!

En laten we wel wezen, het is nog maar 47 dagen tot kerst!!!

Fijne avond!!!

2 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi nieuw uiterlijk en erg overzichtelijk. Goed dat je weer het vizier hebt op besparen. Ook wij hadden er even de klad in, maar nu gaat het weer goed. Behalve de etentjes, grrr, dat waren en zijn er even verschillende.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooww dat is balen! Maarja, de etentjes zijn gelukkig tijdelijk!

      Verwijderen