maandag 19 oktober 2015

Herfst....heerlijk!

De zomer is nu echt voorbij.

Ik ben niet echt een zomerfan, vind het snel te warm (en te benauwd en plakkerig), dus ik ben er niet echt verdrietig om dat ie weer voorbij is die mooie zomer...

En nu de herfst, met het vooruitzicht op de feestdagen!! Jaaahh, daar word ik wel vrolijk van!

De natuur is zo prachtig, een regenbuitje deert me niet, gezellig 's avonds de kaarsjes aan, de houtkachel, genieten van de mooie vogeltjes die lekkere dingetjes komen eten die ik voor ze heb neer gezet, knus tegen elkaar aan kruipen onder een dekentje op de bank.......mmmm heerlijk!

Het enige nadeel vind ik dat het 's morgens zo donker is. Onze wekker gaat om half 6, en dan is het nog gewoon nacht :-((

Maar verder ben ik een echte herfst en winterfan!!! Oké, het voorjaar is ook heel mooi, maar die is er voorlopig niet, dus nu lekker gezellie met z'n allen de herfst in, met de feestdagen in het verschiet!!!




1 opmerking:

  1. Zo vind ik elk seizoen z'n charmes hebben. De winter om het knusse van de kaarsjes en de houtkachel. De lente om de dagen die weer lengen en alles weer tot leven komt en zo lekker ruikt.De zomer om het buitenleven en het bbqen en dan de herfst wanneer je de ene dag nog een nazomerdagje mee kunt pakken en de volgende dag lekker bij de kachel je op kunt warmen.

    BeantwoordenVerwijderen