donderdag 3 september 2015

Eindelijk!

Jaja, hij is er eindelijk! Onze nieuwe bank! En hij is mooi! Hij zit lekker stevig, en hij ligt ook heerlijk! Bobby heeft hem (als eerste haha!) ook gekeurd...op z'n rug, op z'n zij, op z'n buik, en opgerold....volgens ons heeft ie hem goed gekeurd, hij ligt er veel op :-))

Morgen zal ik foto's maken, het is nu te donker. Moos is gistermiddag de hele middag aan het boren geweest, en vandaag heb ik de boel weer gezellig aangekleed. Heerlijk, alles weer aan kant!

Meteen de woonkamer een goede beurt gegeven, gordijnen gewassen, ramen gelapt, goed gezogen en gedweild, en alles afgenomen. Kan maar weer klaar zijn!

De nieuwe stofzuiger doet het perfect, onze oude had er geen zin meer in, dus ik heb bij kieskeurig gekeken wat de beste was voor huisdieren-haren, en dat was de Bosch Zoo nog iets. Je hebt em met en zonder stofzak. Wij hebben met stofzak, omdat het volgens de reviews erg lastig was om de stofzakloze schoon te maken. En ik moet zeggen, hij zuigt als een tierelier haha! Zelfs de hoogpolige kleden zien er weer als nieuw uit!

Ik vind de kieskeurig-site erg prettig moet ik zeggen. Daar hebben we ook gekeken voor een wasmachine. Daar kwam de Siemens WMN16T3471 iQ500 iSensoric wasmachine 
als heel erg goed en zuinig uit de bus, dus die wilden we graag. We hebben hem besteld bij Bobshop, en die hadden er nog een demomodel ook van! Scheelde toch weer 100 euro, en we hebben gewoon volledige garantie.
Al met al zijn we, ondanks dat we hebben moeten vervangen, er erg blij mee. Het doet erg goed wat het doen moet, en daar gaat het om!

3 opmerkingen:

  1. Die Kieskeurig site zegt helemaal niks over de kwaliteit van aanschaf want iedereen is laaiend enthousiast over haar/zijn nieuwe aankoop en wie komt er nou na 5 jaar erop terug om verder te reviewen of product wel of niet deugt.

    En stofzuiger kun je kijk naar bij geleverde prestatielabel weliswaar opgesteld door fabrikant zelf maar er zijn aantal bij die wel eerlijk zijn, en er zijn betere stofzuigers die haren opzuigen zeker op tapijt en kleden denk aan modellen met elektrisch aangedreven borstel.

    Ook qua wasmachine zijn er goedkoper alternatieven die beter getest zijn zie :

    http://www.testsieger.de/suche.html?search_id=a9a5f3eb531ee439ed16c4cc7c11d307&parent_id=c4b3e80370737a6976cc3a649af82ae0&category_id=640&awardsonly=no&price_min=373&price_max=1148&num=20&page=1&sorting=product_grade_asc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook regelmatig naar de reviews bij Kieskeurig. Ik staar me er niet blind op, maar laat ze zeker wel meewegen in mijn keuze. Fijn dat jullie nieuwe spullen er allemaal zijn en zo goed bevallen, dat kan inderdaad echt heerlijk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom als er producten staan die jij wilt hebben maar alleen bij die (web)shops enkel te koop zijn en niet aangemeld zijn bij Kieskeurig loop je kans de beste producten mis te lopen.

      En kijk bv bij beste stofzuiger dat is bij lange na niet de beste wel de duurste :)

      Kieskeurig = Willekeurig

      Verwijderen