dinsdag 17 maart 2015

Bekijk het maar even...

Dinsdag is mijn vrije dag. Dan doe ik de benedenboel goed soppen, wat extra dingen zoals een paar keukenkastjes, of de bank schoonmaken, en de weekboodschappen. Kortom, een goed gevuld dagje.

Nou, vandaag heb ik het in huis simpel gehouden, en na snel de boodschappen te hebben gedaan, ben ik heerlijk in een luie tuinstoel in het zonnetje gaan liggen. HEERLIJK!!!

Vrijdag komen de extra's wel weer, als het weer wat minder is.

Kortom, vandaag had ik zoiets van : bekijk het maar even vandaag, het is nu even me-time!!!

Volgens Moos had ik zelfs een rode neus, dus het eerste kleurtje is binnen! Die pakken ze me niet meer af!

Hebben jullie ook zo genoten??

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk was het!!, ik heb ook heerlijk even in de tuin gezeten,moet donderdag en vrijdag werken, dus we kunnen nog even genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht wat heel anders toen ik je titel las. Geef je groot gelijk. Nu is het hier enorm mistig en bewolkt dus ik ben blij dat ik gisteren wel lekker in de zon een eind heb gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren ook genoten van het zonnetje en vandaag is het hier ook mistig en grijs en er staat een frisse wind. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen