donderdag 4 september 2014

Aftellen...

Nog twee hele dagen en een halve dag werken en dan zit het erop! Dan heb ik eindelijk vakantie! Moos moet nog een weekje langer door, maar daarvan gaat hij voor het werk de maandag naar Barcelona, en komt dinsdags terug, en vrijdags is hij ook vrij want dan gaan we lekker naar Texel! Die week valt dus best wel mee voor hem schat ik zo in ;-))

Vanmiddag heb ik vanmiddag heerlijk met Bobby gelopen, hij heeft nog even gespeeld met een dwergpoedeltje. Nou ja, Bobby heeft gespeeld, het poedeltje vond hem een beetje te druk haha!

Hij ligt nu uitgeteld op de kachelplaat (lekker koel) en ik had mooi even de gelegenheid voor een blogje en de financiën. De potjes heb ik eindelijk goed aangepast, dit ivm mijn verlaagde salaris de komende tijd omdat ik vakantie-uren heb gekocht. Alles is weer bij gewerkt, heerlijk!

Volgende week moet ik geld overboeken van het spaarvarken ivm de vloer die volgende week geleverd gaat worden. Dan zal ik het spaarvarken onder aan de pagina ook bij werken, die is ook niet meer actueel...

Verder is er weinig nieuws onder de zon hier, vanavond gaan we naar zus en zwager, morgenavond komen mijn ouders bbq-en (gezellig, het wordt mooi weer!!) en zondag heeft Moos een info-bijeenkomst op de hondenclub, als start voor het nieuwe seizoen. Alle hondjes zijn ook uitgenodigd, dus dat wordt feest voor Bobby! Geeft mij mooi de gelegenheid om op zolder het één en ander op te ruimen, bij elkaar te zoeken voor de vakantie en de kledingkast te reorganiseren. Echt hoogzomer zal het niet meer worden dus een hoop kleding kan naar zolder, en de najaar/winterspullen naar beneden. Genoeg te doen dus!

Verder ga ik zaterdag even naar het centrum voor wat losse dingetjes, waaronder een roestvrijstalen bijt-en speelvaste waterbak voor buiten, want deze kunststof bak heeft geen lang leven gehad!!


3 opmerkingen:

  1. Lekker vooruitzicht en wat (cliche..) wordt hij groot jullie hond. Elk filmpje weer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie toegewenst! Het schijnt lekker uit-waai-weer te worden, dus geniet er van.
    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen