zondag 31 augustus 2014

Vakantie 2015!

Volgend jaar willen we graag in mei een midweekje weg met Bobby, en dan in augustus/september nog 2 weekjes ergens anders in Nederland, er zijn in ons kikkerlanden zoveel mooie plekjes die we nog willen ontdekken.Wij houden persoonlijk niet zo van vakantieparken. Komt ook misschien wel omdat we geen kinderen hebben, ik weet het niet.

Waar we wel van houden is rust en natuur. Het liefst met zo min mogelijk mensen om ons heen.
Als we een huisje in nederland willen huren moeten we daar dus snel bij zijn, want het zijn maar enkele huisjes en die zijn zo weg. Zo had ik een huisje op het oog in wolfheze. Dus ik had mijn vakantie voor mei aangevraagd, en toen ik de goedkeuring had en wilde boeken...je raad het al...zat het vol. Nu al ja. Erg hè??

Na lang zoeken kwam ik een hééél leuk huisje tegen, en toen hebben we direct geboekt! Voordat we weer mis kleunen!

Deze is het geworden: is het geen plaatje??? Het wordt dus friesland in mei! Gezellig een midweekje weg met z'n drietjes!!!

4 opmerkingen:

  1. Dat is niet leuk dat je eerste keuze nu al vol zat. ik zat dit berichtje te lezen en denk is dit eerder geplaatst maar nee vandaag 31-08. En dan voor volgend jaar al vol zitten, is dit dan de schoolvakantie?
    Maar jullie 2e keuze is ook mooi, prachtige omgeving. Wij wonen daar ruim boven maar wel de provincie en fietsen daar in de buurt geregeld. Vooral Appelscha en ruime omgeving. Super!!!

    groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Janneke, ik weet niet of het schoolvakantie is, het is de week voor Pinksteren. Ja erg dat het nu al vol is, maar ja het zijn maar enkele huisjes! Leuk om te horen dat Friesland mooi is!

      Verwijderen
  2. Wij kennen het probleem als we in Nederland willen gaan kamperen: voordat je het weet zitten de campings vol! Wij zitten natuurlijk aan de schoolvakanties vast en dan is het toch al druk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je moet er erg snel bij zijn! Gelukkig staat dit huisje voor ons vast!

      Verwijderen