donderdag 24 juli 2014

Indrukwekkend...

Geschokt was ik door het verongelukken van vlucht MH17. Zoveel onschuldige mensen, ineens weg...verschrikkelijk...het onmenselijke verdriet van de nabestaanden...de onmenselijke taferelen die daarna in het nieuws kwamen, en nog steeds staan er artikelen in de krant die je het bloed onder de nagels vandaan haalt...het is niet voor te stellen hoe dat voor degenen moeten zijn die een dierbare zijn verloren...

Gisteren was een dag van nationale rouw. Persoonlijk heb ik dit nooit eerder mee gemaakt.
Van dit feit was ik al onder de indruk, maar wat ik gisteravond op televisie heb gezien maakte me erg emotioneel. De lange stoet van 40 lijkwagens, hoe triest, maar hoe mooi, en respectvol...

Vandaag reed er weer een stoet lijkwagens...74 ditmaal....het is niet te bevatten...en morgen weer...

De rest doet er niet meer toe, is ondergeschikt geworden door dit onmenselijke verdriet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten