zaterdag 24 mei 2014

Vakantie geld enzo...

Het is zover, deze week komt, met ons salaris natuurlijk, het vakantiegeld! En mijn jubileum-bonus, en alsof het niet op kan kregen we ook van de belasting al bericht dat we geld terug krijgen! Laat maar komen hoor, we zijn er klaar voor ;-)

Wat gaan we er mee doen? Nou, als eerste de geboekte vakantie reserveren, en een bedrag aan "zakgeld" reserveren voor als we er zijn. We gaan naar Rhodos, daar zijn we al een aantal keren geweest, ook steeds naar hetzelfde hotel. Dit hebben we in oktober al geboekt, niet wetende dat Bobby hier nu zou zijn, anders was ik echt niet weg gegaan! Dat geld parkeren we zolang op een spaarrekening, levert het nog een beetje rente op hahaha!

En we willen dus een nieuwe vriezer. En dat was het, de rest gaat lekker naar het spaarvarken!

Dat is zo'n lekker idee! Daar kan ik nu echt van genieten!

Moos appte van de week vanaf het vliegveld, of ik nog parfum ofzo nodig had...ik heb terug ge-appt dat ik niet meer nodig heb dan Moos en Bobby, en dat ie gauw naar huis moest komen! Dat is wat er telt!!!

We kwamen laatst een schilderij tegen, en denkende aan dat Bobby zou komen konden hem niet laten liggen:


En dat is ons geluksmoment!

2 opmerkingen: