vrijdag 2 mei 2014

Even bij kletsen!

Zo, de vrijdag zit er ook alweer op. Het blijft me verbazen hoe snel de dagen omvliegen!

Gisteren heb ik het pakje met kleding opgehaald, en warempel alles zit goed ;-) Het ligt nu bij de hoopjes gesorteerde was, morgen wordt het weer goed, dus lekker wassen! Ik wil ook meteen nog even het bed verschonen, heerlijk!

Vanmorgen zijn we bij mijn schoonouders geweest, was heel gezellig! Alleen het autorijden! Noem het auto-angst, maar ik vind autorijden toch zo gruwelijk! De hele rit heen (en terug natuurlijk ook...) zit ik met hartkloppingen en vreselijk last van mijn spastische darm, en dat is echt geen lolletje kan ik je zeggen!
Maarja, het zit er voorlopig weer op gelukkig.

De pupjes zijn een paar dagen aan de diarree, dierenarts is er bij geweest, ze hebben nu een soort honden-norit, hij wil het nog even aan kijken, omdat ze gewoon drinken, Heel speels zijn en Heel goed groeien!
We hoefden ons in ieder geval geen zorgen te maken! Dat doen we dan ook maar niet (ik wel stiekum...).

Moos heeft gisteren een traphekje van marktplaats opgehaald, hij moest een hoop rijden voor zijn werk, en was mooi op de route voor het hekje. En toen kwam hij thuis uitladen, toen zag ik hem ook met 2 wieltjes de garage in lopen! Ik dacht nog...een traphekje op wieltjes???? Maar nee, hij had deze ook via marktplaats gekocht:

Gaaf hé? Van z'n eigen zakgeld gekocht ;-)) We willen er alleen nog een extra koppeling bij kopen, zodat hij bij allebei onze fietsen erachter kan! Die verkopen ze o.a.bij welkoop, en ik heb nog een vvv-bon liggen, dus dat komt mooi uit!

Zelf heb ik, na heel lang twijfelen, zelf ook iets gekocht, maar daarover morgen meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten