maandag 28 april 2014

Opgeruimd!

Afgelopen weekend voor ons geen vrijmarkten, maar een opgeruimde zolder!

Vorige week schreef ik al dat de kasten nodig uitgemest moesten worden, en met het weer van de afgelopen tijd is winterkleding niet fijn meer!

Vrijdag hebben Moos en ik braaf ons wekelijkse poetsbeurtje gehouden, de wassen weg gedraaid, en 's middags hebben we wat losse dingetjes op het centrum gekocht. Moos wilde even bij c en a naar binnen en heeft daar in 10 minuten tijd zijn kledingbudget opgemaakt. Dat ging snel!

Zaterdag heeft Moos gaas gezet tegen de coniferenhaag. Die staat over de hele breedte achterin de tuin, en een enkele keer kwam er ook wel een kat doorheen, en voor de komst van Bobby wilden we er toch graag gaas tegenaan zetten, zodat hij er niet doorheen kan. En dan ben ik ook meteen van eventuele katten af.

Toevallig kregen we een what's appje van de eigenaren van de puppy's, eigenaar had ook een stuk gras afgezet met gaas, en wie vindt er een ontsnap-gaatje??? Ja hoor, Bobby!!


Zaterdag heb ik onze kledingkasten leeg gehaald, schoon gemaakt en de winterkleding naar zolder gedaan, en de zomerkleding in de kasten. Weg gegooid wat echt op was, en wat nog niet helemaal op was bij de kluskleding gelegd. Altijd handig voor bv verfklussen.

Daarna ben ik aan de zolder begonnen. Op zich viel het wel mee, en wat weg kon heb ik op marktplaats gezet, voor de zoveelste keer. Ik heb tegen Moos gezegd,  wat er in de week voordat Bobby komt nog niet weg is breng ik naar de kringloop. Gebeurd er toch nog iets nuttigs mee. Tot op heden  geen reacties helaas.
Wel is gistermiddag nog de crosstrainer opgehaald, die stond zo'n 2 weken op marktplaats. Heeft toch weer mooi 100 euro opgeleverd, kunnen we mooi de puppycursus van betalen! Die puppycursus is wat duurder dan bij ons in het dorp, maar deze cursus is al vanaf 7 weken, ook om de puppy aan het baasje te laten wennen. En we gaan met alle puppy's uit het nest, dus dat wordt lachen! Dan hebben we het er wel voor over dat het wat duurder is. Voor 5 weken is het 75 euro, dus dat kunnen we mooi met de opbrengst van de crosstrainer betalen! Al met al een goed besteed weekend, geen vrijmarkten voor ons, maar een opgeruimde zolder waar we, als we zouden willen, kunnen dansen hahaha!










9 opmerkingen:

  1. Wel mooi dat je al zo snel naar puppycursus toe kunt. Zoiets is voor hond en baas erg goed. Wat voor ras is Bobby eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bobby is een labradoodle! We hebben ook veel zin in de cursus!

      Verwijderen
  2. leuk hoor het voorplezier, mare als je al met 7 weken gaat dat heeft Bobby nog geen vaccinatie van kennelhoest gehad, is het dan verstandig om met zoveel honden in aanraking te komen?
    Hier bij de puppycursus wordt het afgeraden. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn lekker opgeschoten! En ook fijn dat de kosten voor de puppycursus alweer gedekt zijn, mooi geregeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo dames en heren, heeft u dringend behoefte aan een persoonlijke lening of handelsleningen of een lening om een ​​project op te starten of om een ​​huis of een auto te kopen of heeft u een lening nodig voor welk doel dan ook? Zo ja, dan raad ik u aan contact op te nemen met Sunshine Financial Group via {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} of {WhatsApp: +447903159998}.

    Sunshine Financial Group is een uitgebreide financiële dienstverlener die zich inzet om u te helpen uw financieel succes op de lange termijn te verbeteren. Onze aangepaste programma's zijn ontworpen om uw rijkdom te helpen groeien, beschermen en behouden door persoonlijke service en expertise te leveren.

    De reden waarom u contact moet opnemen met Sunshine Financial Group;
    - Altijd en overal toepassen.
    - Ontvang contanten in minder dan 24 uur
    - U kunt maximaal 20 miljoen euro lenen
    - Geen verborgen kosten.
    - gesubsidieerde rentevoet van 3%
    - U krijgt de kans om de terugbetalingsdatum te selecteren, wekelijks, maandelijks of jaarlijks voor een duur van 1-30 jaar.
    - Wij bieden zowel beveiligde als ongedekte leningen

    Als u het zo moeilijk vindt om een ​​aandelenlening van uw lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen, hoeft u zich geen zorgen meer te maken, omdat we een groot aantal personen en organisaties hebben geholpen die wereldwijd financiële problemen hebben ondervonden. Wanneer u bij ons solliciteert, solliciteert u bij een vertrouwd bedrijf dat zich bekommert om uw financieringsbehoeften. Je wordt gedurende het hele proces verzorgd.

    Als u binnen 24 uur een dringende lening nodig heeft, stuur dan een e-mail naar de onderstaande e-mail voor meer informatie
    E-mailcontact: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp Contact: +447903159998
    Leningaanbieding tegen 3% rentevoet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan ​​omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leningdiensten, we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf zal u helpen een aantal doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege de hoge rente rente, onvoldoende onderpand, schuld / batenverhouding, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang direct een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan ​​omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leningdiensten, we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf zal u helpen een aantal doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege de hoge rente rente, onvoldoende onderpand, schuld / batenverhouding, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt

    Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang direct een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, mijn naam is Ute Schmidt, ik kom uit Berlijn, Duitsland. Ik wil een eenvoudige getuigenis geven over hoe ik een lening heb gekregen van Susan Benson (Sunshine Financial Group, Inc).

    Ik zat in een financiële crisis en ik had een lening nodig van 105.000 euro om persoonlijke redenen, ik probeerde bijna alle banken in mijn stad en enkele andere leningmaatschappijen om een ​​lening en mijn aanvragen werden afgewezen om een ​​of andere reden die ze het beste kennen, en toen heb ik besloot om het opnieuw te proberen, ik zag een bericht op een van het leenforum van Susan Benson en ik nam contact met haar op voor hulp, ik kon zeggen dat ze een persoon was die ik kan vertrouwen, ik neem de beste beslissing voor mij en mijn familie, gelukkig voor ik heb met succes een lening gekregen, zelfs met of zonder onderpand, en het meest verbazingwekkende van alles is dat er geen kredietcontrole was en dat haar service snel, betrouwbaar en betrouwbaar is.

    Veel mensen vinden het zo moeilijk om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken en andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage kredietscore en vele andere redenen. Als u financiële hulp nodig heeft om uw financiële situatie op te lossen en u weet niet waar u heen moet en waar u heen moet, zal ik u adviseren om contact op te nemen met Susan Benson via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur haar een bericht rechtstreeks op WhatsApp via: +447903159998 & ontvang in een oogwenk een reactie.

    Haar bedrijf verleent allerlei soorten leendiensten, zowel beveiligde als ongedekte leningen, langlopende en kortlopende leningen, en u zult ook in staat zijn om een ​​grote hoeveelheid geld te lenen en de mogelijkheid te hebben om terug te betalen van 1 tot 30 jaar. Als ze me kan helpen, denk ik dat ze jou ook kan helpen. Neem vandaag nog contact met haar op voor meer informatie via e-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com of stuur haar rechtstreeks een bericht op WhatsApp via: +447903159998 en ontvang in een oogwenk een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    BeantwoordenVerwijderen