vrijdag 11 april 2014

Leuke film!

Gisteravond zijn Moos en ik naar de bios geweest, naar de film "Toen was geluk heel gewoon".
Het was echt een hele leuke film! Het heeft niets gekost, we hadden nog bioscoop-bonnen. Het was wel ontzettend rustig, we zaten met 8 personen in de zaal! Dan vraag je je toch af hoe ze het ervoor kunnen doen, volgens mij ga je dat niet heel lang volhouden!

Hoe dan ook, het was heel gezellig zo saampies op pad!

Vandaag heb ik alle was weg gewassen, en lekker aan de droogmolen gedroogd! Het weer viel me alles mee, volgens mij hadden ze het slechter voorspeld! Nou ja, ik was er blij mee! Het vouwgoed ligt alweer lekker in de kast, en zondagochtend ga ik het strijkgoed even doen.

Het huis is ook weer lekker fris, dankzij Moos. Ik ben met de was bezig geweest, heb boodschappen gedaan, en heb wat voorbereiding voor het eten van morgen gedaan, dan komen mijn ouders weer gezellig eten.

We hadden in de tuin een soort haagje van een prunus-soort, daar kwamen rode besjes in, die op de lijst van "erg giftige planten" voor honden staat. Dat haagje stond ook in een bordertje wat niet verhoogd is, dus dat vond ik toch griezelig. Vanavond heb ik ze achter in de verhoogde border geplant, achter de sering. Staat goed! De vogels zijn er namelijk gek op!

Voor in het bordertje wat leeg kwam, heb ik van Moos een doornloze braam gekregen. Na eerst het internet nageplozen te hebben of die niet giftig is! Ik kon er niets over vinden, dus het zal wel goed zijn.
Gamma had ze in de aanbieding voor € 3,99. Ik kon ze eerst niet vinden, dacht dat ze op waren. Potgrond hadden we ook nodig, en toen Moos dat afgerekend had, kreeg hij kortingsbonnen voor een volgende aankoop. Prompt valt mijn oog op de laatste braam, dus ik vraag of we de kortingsbon "€ 2,50 korting op het hele tuinassortiment" op de braam kunnen inleveren. En ja hoor! Toen kostte de braam nog maar € 1,50!! Nou, daar kun je je geen bult aan vallen dacht ik zo! Foto's volgen nog!

Morgenochtend nog wat rommelen in de tuin, en dan op naar Bobby! Morgen zal er niets van een blogje komen, dus alvast een


2 opmerkingen:

  1. Nee, bramen zijn niet giftig, ook niet voor hondjes. Las net dat je over ruim een maand een puppy in huis krijgt, wat ontzettend leuk, je boft maar. Mijn hondje is alweer 5 jaar maar nog steeds errrug lief en we zijn heel blij met haar.

    Fijn weekend,

    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij even geboft met de doornloze braam. Ben benieuwd hoe het met Bobby gaat, lekker puppy-knuffelen.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen