woensdag 12 februari 2014

Van alles en nog wat...

Vandaag was weer een pittig dagje op mijn werk. Veel, heel veel gelopen en daardoor best wel moeie voetjes! Mag Moos effe lekker masseren als ie thuis komt :-)

Lekker de chinees opgebakken, en met het gezelschap van dr. phil lekker gegeten. Spullen kon ik zo in de vaatwasser zetten, die gaat vanavond aan. De vaatwasser draait hier 2x per week, dus dat valt mee.

Morgenmiddag komt er iemand iets ophalen wat ik verkocht heb via marktplaats. Het levert 10 euro op, maar die zijn morgen meteen ook weer uitgegeven. En nu hoor ik je denken: consumindermuts, wat doe jij nou???? Oké, ik zal het uitleggen.

Ik ben geen kledingfreak, voor mijn werk loop ik in pak met witte blouse, thuis loop ik het liefst in "berenpakken" van de action. Kennen jullie die? Die lekkere warme, zachte, fleurige maar o zo makkelijke pakken? Ja? Nou die dus. Maarja, daar kan je niet in boodschappen doen, of op visite. Ja dat kan natuurlijk wel, met de overtuiging dat ik ontzettend voor paal loop (weet ik wel zeker) dus ook ik moet af en toe "gewone" kleding aan.

Nu heb ik al in geen tijden kleding gekocht, maar ik had niet echt warme truien of vesten. Ga ik natuurlijk niet nieuw kopen, weet je wel wat dat kost??? Dus hield ik oude, vertrouwde marktplaats in de gaten. En gisteren stond er een mooi, dik, noors vest op van ulla popken. ZGAN stond er nog bij....voor 7,50! Die kon ik niet laten lopen natuurlijk! Die kosten normaal zeker 60 euro! Kijk ik verder bij de advertenties van de aanbieder, heeft ze ook nog een leuk paars shirt van miss etam, ook zgan....voor 2,50! Dus 10 euro met z'n tweetjes. En het lollige is, het komt uit mijn woonplaats, dus geen verzendkosten! Ha, ik werd helemaal blij!
Dus ik mail dat ik het graag wil komen halen omdat ik in dezelfde plaats woon, in die-en-die straat. Mailt ze me terug dat ze morgen hier in de buurt is en het wel af komt geven, scheelde mij een ritje! Het moet toch niet gekker worden! Zo kan het dus ook via marktplaats!
Kijk, zo komt mijn kledingkast toch een beetje gevulder voor weinig, want dat mijn motto tegenwoordig: voor nix of voor weinig! Zo niet, jammer dan!

Moos belde trouwens net dat het pakje met de waterbesparende douchekop ook binnen is. Ik had ook een pakje met 2 van die dingen erbij besteld die je in een kraan kan doen. Waterbespaarders heten ze geloof ik. Heeft Moos dit weekend ook weer wat te doen hahaha! En dan kunnen we volgende week mooi kijken wat het scheelt!

Ik had het pakje op Moos z'n werk laten bezorgen, dit ivm de buren...

Zo, nu even lekker een spelletje op de pc doen en wachten tot Moos thuis komt. Morgen nog een half dagje en dan zit de werkweek er voor mij alweer op!

2 opmerkingen:

  1. Leuk is dat van marktplaats
    Wij hebben sinds een maand een waterbesparende douchekop, via blog op weg naar zelfvoorziening, die zij aanraadde, super, even lekkere douche en 20 procent besparing op ons totale waterverbruik. Qua douchen scheelt het dan nog een stuk meer, en waar de grootste bespraring in zit is het gas, zeggen ze, succes anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die heb ik dus ook besteld! Die tip had ik ook gekregen, dus ik ben benieuwd of ie echt zo goed is! Dank voor je reactie Anne!

    BeantwoordenVerwijderen