vrijdag 3 januari 2014

Schone ramen!

Zo, de ramen zijn weer schoon, binnen en buiten! Was wel nodig zeg, een houtkachel is leuk maar een aanslag dat het geeft! En nee, we roken niet binnen!
Nou ja ze zijn schoon en de gordijnen zijn gewassen, de meteen de radiatoren afgesopt, lekker bezig!

De eerste was is gedraaid met het zelfgemaakte wasmiddel, perfect hoor! Ik heb het gemaakt van Marseillezeep. Er staat me iets van bij dat je het ook onder de douche kunt gebruiken, dus als mijn douche-spul op is ga ik dat zeker proberen!

Vandaag is ons nieuwe mobiele-telefoon abonnement ingegaan. Ik heb er helemaal niets mee moet ik eerlijk zeggen, vind het handig als ik kan bellen of gebeld worden, en af en toe een sms-je. Ik heb dus geen smartphone, en geen internet op mijn mobiel. Dus we hebben ieder een abonnement van 300 minuten of sms-jes. Zat toch? Voor 7 euro per maand, en omdat ik het via Euroclix heb afgeloten krijg ik per abonnement ook weer 600 clix (7,80) erbij! Mooi mee genomen! Ik probeer mijn clix zo lang mogelijk te laten staan, want hoe meer je spaart, hoe meer je clix waard worden!

Het weer ging hier aardig tekeer vandaag, en het heeft ook flink geonweerd en geregend! En die wind hé, het houd niet op...maar de temperaturen zijn wel extreem hoog voor de tijd van het jaar, de bloembollen komen zelfs al op! Krijg je wel zin van om in de tuin aan de gang te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten