vrijdag 24 januari 2014

Het is me het weekje wel...

Nou , ik zal zeker niet rouwig zijn als deze week om is.

Ik kan op zich niet zo goed tegen veranderingen. Vooral niet als ze plotseling komen. En ja, het is me nogal niet wat, voor mij dan.
Morgenochtend mijn autootje weg, morgenmiddag komt er een meneer uit Duitsland voor de auto van Moos, die is dan (hopelijk) ook verkocht (we weten nog niet exact wat daar de verkoopprijs van gaat worden), en morgenmiddag kunnen we ook onze "nieuwe" auto halen.

Onze "nieuwe" auto is een s.uzuki ignis. Ik had een s.uzuki alto, maar de ignis is iets ruimer dus voor Moos z'n visspulletjes. Uiteindelijk gaan we 5 euro per maand meer wegenbelasting betalen, en 17 euro minder verzekering. Nou ja, niet verkeerd denk ik zo!

En dan komt maandag het aller-aller-allerleukste van de hele auto-switch: het geld dat we hieraan over hebben gehouden naar de bank brengen!




Hoeveel dat gaat worden weet ik dus nog niet helaas, maar ik laat het zo snel mogelijk weten!

Het gaat dus een druk en rommelig dagje worden morgen. Gelukkig is het huis weer gesopt, morgen en zondag tussendoor de was en de strijk en het is weer klaar.

Van de week heb ik voor de 1ste keer gekeken naar het programma "Wat ben je waard" op SBS6. Best een leuk en informatief programma! Zeker voor herhaling vatbaar!

Mijn e-reader is vandaag ook binnen gekomen, ziet er supermooi uit! De eerste boeken staan er op, dus volgende week in de trein naar mijn werk heb ik wat te lezen! En mijn eerste boek wordt "Dubbeltje op z'n kant", wie weet steek ik er nog wat van op!

Zo, nu eerst een bakkie koffie, en dan languit met de beentjes op de bank een fillempie kijken!

Iedereen een hele fijne avond gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Spannend dagje is het vandaag dus geweest! Hopelijk ben je er een beetje goed doorheen gekomen! Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ben blij dat ie om is! Dank voor je berichtje en jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen