dinsdag 14 januari 2014

De boodschappen en het weekmenu

Zo, de weekboodschappen zijn weer binnen. En jawel, ook deze keer op de fiets gehaald!
Ik zei net tegen Moos (die belde) dat mijn bandjes wel errug zacht zijn, ik heb me rot gefietst!

Maar goed, alles is binnen en deze week heb ik nog steeds niet veel nodig ivm het leeg-eten van de vriezer(s). Zie het menu zou ik zeggen...

Deze week was ik kwijt € 53,05. Vond ik wel netjes eigenlijk! De rest heb ik meteen in mijn potje-voor-je-weet-maar-nooit gestopt, maar ik bedenk me net dat ik daar weer iets uit moet halen, Moos gaat namelijk vrijdag een voorraadje frisdrank halen, dan hoef ik niet zo te sjouwen zegt ie :-) Maar dan blijft er nog aardig over! En wat staat er op het menu?

Dinsdag: Doperwtjes/worteltjes (vriezer), gekookte aardappels en vis (vriezer)

Woensdag: is Moos overwerken, heb ik voor mezelf nog macaroni (vriezer)

Donderdag: Spruitjes (vriezer), gekookte aardappels en bal gehakt (vriezer)

Vrijdag: Boerenkool met klein stukje worst (vriezer)

Zaterdag: Broodjes met beenham (aanbieding c.1000)

Zondag: Erwtensoep (vriezer)

Maandag: Bloemkool (vriezer), gekookte aardappels, schnitzel (vriezer)

Zoals je ziet, heel veel uit de vriezer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten