zondag 29 december 2013

Ik heb er zin in!


Bedankt voor jullie lieve reacties! Het zal het geheel er een stuk leuker op maken!

Het verbaasde me trouwens dat vandaag (althans hier in het dorp...) weer alle winkels open waren! Het lijkt wel alsof mensen geen dag meer zonder winkel kunnen, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken!

Ik ben zelf vrijdag even naar de super geweest, wat verse dingen voor het weekend, en de deo's waren in de aanbieding (1+1 gratis) dus aangezien ik toch mijn wat van mijn boodschappenbudget ivm de kerstdagen over hield heb ik daar de voorraad even van aangevuld. Mijn weekbudget loopt van dinsdag tot dinsdag. Dit omdat dat mijn vrije dag is en ik dan dus altijd de boodschappen doe. En zaterdags de laatste spulletjes voor het weekend.

Oudejaarsavond zijn we lekker met z'n 2-tjes, dus hoef alleen 4 oliebollen te halen. En dan begint 2014 alweer...het jaar is omgevlogen vind ik! Benieuwd wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft. Ach, in financieel opzicht zal het een beter jaar worden hoop ik! Ik wil in ieder geval ook eens wekelijks de meterstanden bij gaan houden. We gebruiken bijna overal led-lampen, dus daar zal geen besparing te halen zijn. Maar bij de soundbar en de mediaplayer blijft altijd een lampje branden, dus daar wil ik wel een schakelaar met aan/uit knop tussen zetten. Het schijnt best nog wel sluip-verbruik te hebben die dingen...
Daar gaan we dus volgend jaar mee aan de gang! Kan nie wachten ;) !




1 opmerking:

  1. Ja de tijd gaat snel inderdaad.
    Oh, hier waren de winkels volgens mij niet open vandaag. Maar zeker weten doe ik het niet hoor! Van mij hoeft dat ook niet zo nodig maar ja, schijnen toch veel mensen wel blij mee te zijn.
    Wij zijn ook met ons beidjes oudjaarsavond, of er moet nog onverwacht iemand aan komen waaien...
    Fijne jaarwisseling gewenst en een heel goed, gezond (ook finacieel gezond ;-) ) 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen